Η Fiat Chrysler Automobiles φέρεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, να διέκοψε την παραγωγή των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του Fiat Panda από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, καθώς δρομολογεί την νέα εποχής ς χωρίς diesel κινητήρες, μια εποχή που σύμφωνα με όσα είχε πει ο αείμνηστος Sergio Marchionne θα ξεκινήσει από το 2021.

Αν και προς το παρόν ο αμερικανοιταλικός όμιλος δεν σχολίασε τις πληροφορίες περί διακοπής της παραγωγής του πετρελαιοκίνητου Panda, αυτές δείχνουν να επιβεβαιώνονται από τους ρυθμούς παραγωγής του ιταλικού μοντέλου στο εργοστάσιο του Pomigliano όπου, η παραγωγή του Panda εμφανίζει μείωση της τάξης του 16% τον μήνα Σεπτέμβριο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι σύμφωνα με στοιχεία της Jato Dynamics, σε σύνολο 111.02 Panda που διατέθηκαν τον Αύγουστο την Ευρώπη, οι εκδόσεις diesel αντιστοιχούν μόνο σε 15% δηλαδή σε 17.159 μονάδες, στοιχείο που σε συνάρτηση με το νέο αυστηρότερο πρωτόκολλο δοκιμών WLTP επιτάχυνε τις εξελίξεις σε σχέση με την απόφαση για την συγκεκριμένη έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου των Ιταλών.

Εξάλλου ο κινητήρας Multijet των 1,3 λίτρων βρίσκεται σε διαδικασία «αποδρομής» και από την γκάμα του Fiat 500 το οποίο προσφέρεται ως πετρελαιοκίνητο σε ελάχιστες χώρες της Ευρώπης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato Dynamics οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων 500 τον Αύγουστο εκπροσωπούν μόλις το 4% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου το οποίο μαζί με το Panda αποτελούν τα δύο δημοφιλέστερα μοντέλα της Fiat αντιστοιχώντας σχεδόν στο ήμισυ των πωλήσεων της φίρμας για τους πρώτους οκτώ μήνες του 2018.

πηγη in.gr