Αυτοί είναι οι ΔΩΡΕΑΝ 5ψήφιοι αριθμοί υποστήριξης των παρόχων τηλεφωνίας
ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ

Αυτοί είναι οι ΔΩΡΕΑΝ 5ψήφιοι αριθμοί υποστήριξης των παρόχων τηλεφωνίας

SHARE THIS

Η Ανεξάρτητη Αρχή του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» ενημερώνει τους καταναλωτές για τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στους οποίους μπορούν να απευθύνονται χωρίς χρέωση, για θέματα βλαβών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Στο πλαίσιο της διερεύνησης του σχετικού θέματος και μετά την έναρξη ισχύος του δεύτερου σταδίου των ρυθμίσεων του “Κανονισμού Γενικών Αδειών” (ΦΕΚ 4262/Β/2017) όπου, σύμφωνα με το Παράρτημα Β, άρθρο 3.1.8., παράγραφος γ, «Ο πάροχος Δημόσιων Τηλεφωνικών Υπηρεσιών εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω μίας ή περισσότερων τηλεφωνικών γραμμών,…

Ειδικά για θέματα βλαβών, η γραμμή εξυπηρέτησης λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο. Στις ώρες λειτουργίας της εν λόγω γραμμής περιλαμβάνονται οι εργάσιμες ώρες, ενώ ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε (5) λεπτά με την επιφύλαξη περιπτώσεων ανωτέρας βίας λόγω εκτεταμένων βλαβών στο δίκτυο», η Αρχή, κάλεσε τους Παρόχους κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, να της γνωστοποιήσουν τους τηλεφωνικούς αριθμούς, στους οποίους μπορούν να καλούν οι καταναλωτές για δήλωση-αναγγελία βλάβης σε σταθερή ή κινητή τηλεφωνία, από οποιοδήποτε δίκτυο, χωρίς χρέωση.

Ύστερα από τις ανωτέρω ενέργειες της Αρχής, οι παρακάτω Πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, ενημέρωσαν τον Συνήγορο του Καταναλωτή σχετικά με τη λειτουργία των τηλεφωνικών αριθμών τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν για αναγγελία βλάβης χωρίς χρέωση από οποιοδήποτε δίκτυο.

Συγκεκριμένα, οι αριθμοί είναι οι εξής:

  • Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. : 13811
  • FORTHNET Α.Ε. : 13731
  • WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700
  • OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote)
  • VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840

Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους Παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.

Δείτε εδώ την Ανακοίνωση – Ενημέρωση των καταναλωτών για τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στους οποίους μπορούν να απευθύνονται χωρίς χρέωση, για θέματα βλαβών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας

Πηγή


Πρόσφατα άρθρα
Γιατί οι άντρες διευθυντές νιώθουν άβολα στην συνεργασία τους με γυναίκες

Γιατί οι άντρες διευθυντές νιώθουν άβολα στην συνεργασία τους με γυναίκες

22 Μαΐ 2019
“Novasports Running Team”: Η ομάδα της Nova που τρέχει και πρωταγωνιστεί στο δρομικό κίνημα!

“Novasports Running Team”: Η ομάδα της Nova που τρέχει και πρωταγωνιστεί στο δρομικό κίνημα!

22 Μαΐ 2019
Προσεγγίζοντας το Netflix, την Amazon, την Disney και την Universal

Προσεγγίζοντας το Netflix, την Amazon, την Disney και την Universal

22 Μαΐ 2019
H Google αποφάσισε να βοηθήσει στην οργάνωση των ταξιδιών μας

H Google αποφάσισε να βοηθήσει στην οργάνωση των ταξιδιών μας

22 Μαΐ 2019
Apple Pay: Έρχεται σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα στο 2019

Apple Pay: Έρχεται σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα στο 2019

22 Μαΐ 2019

Στην ίδια κατηγορία

Παγκόσμια αναταραχή με την απόφαση της Google να μπλοκάρει την Huawei
21 Μαΐ 2019

Παγκόσμια αναταραχή με την απόφαση της Google να μπλοκάρει την Huawei

Οι κίνδυνοι όταν φορτίζεις το κινητό σου τηλέφωνο στο αυτοκίνητο
20 Μαΐ 2019

Οι κίνδυνοι όταν φορτίζεις το κινητό σου τηλέφωνο στο αυτοκίνητο

Viber: “Δεν είναι όλες οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων κατασκευασμένες με τον ίδιο τρόπο”
16 Μαΐ 2019

Viber: “Δεν είναι όλες οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων κατασκευασμένες με τον ίδιο τρόπο”