Η ανάδειξη της αθέατης πλευράς της Ελλάδος στόχος δράσης της Huawei
ΚΟΣΜΟΣ

Η ανάδειξη της αθέατης πλευράς της Ελλάδος στόχος δράσης της Huawei

SHARE THIS

Ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία της Huawei  «Unseen Greece by 20 Mates» υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, που είχε ως στόχο την ανάδειξη και προώθηση της αθέατης πλευράς της Ελλάδας, μέσα από την σύγχρονη και συχνά διαφορετική ματιά Ελλήνων, ερασιτεχνών και μη, φωτογράφων του Instagram, χρησιμοποιώντας το νέο Smartphone Huawei Mate20 Pro με την δύναμη της διπλής τεχνητής νοημοσύνης και την τριπλή κάμερα Leica.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ενώ το αρχικό πλάνο προέβλεπε την παράδοση 200 εικόνων, τελικά, λόγω του υπερβάλλοντος ζήλου από πλευράς των φωτογράφων και του υψηλού επιπέδου του υλικού, τελικά παραδόθηκαν 500 εικόνες. Οι φωτογραφίες από σήμερα ξεκινούν το ταξίδι τους στον κόσμο, αφού θα χρησιμοποιηθούν ως υλικό για τις social media καμπάνιες του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ενώ μέρος αυτών θα κάνει ντεμπούτο στην μεγάλη τουριστική έκθεση ΙΤΒ-BERLIN, η οποία ανοίγει τις πύλες της σε ένα μήνα στο Βερολίνο.

O Χαράλαμπος Καρίμαλης, πρόεδρος του Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού, υποδέχτηκε το υλικό με την εξής δήλωση: «Ευχαριστούμε θερμά την Huawei που με τις 500 φωτογραφίες του Unseen Greece ενισχύει σημαντικά την στρατηγική Greece 365 που έχουμε επιλέξει για την προβολή της πατρίδας μας τα τελευταία χρόνια. Στόχος του ΕΟΤ είναι να προχωρήσει πέρα από τις παραδοσιακές απεικονίσεις και να αναδείξει τις πλούσιες, μοναδικές και γνήσιες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της. Τα σπάνιας ομορφιάς και αισθητικής τοπία, πορτραίτα και στιγμιότυπα που απαθανάτισαν οι Έλληνες Instagrammers για λογαριασμό του Unseen Greece αποτελούν ουσιαστικά ένα διαβατήριο για όλους, Έλληνες και ξένους, σε αυτή την αθέατη, άγνωστη και ανεξερεύνητη Ελλάδα».

Από την πλευρά της Huawei, το υλικό παρέδωσαν στον κ. Καρίμαλη η κα. Αναστασία Καραμπουρνιώτη Marketing Manager και ο Πέτρος Δρακόπουλος, Senior Marketing Manager και της Huawei. Ο κ. Δρακόπουλος υπογράμμισε πως «είναι τιμή για εμάς στην Huawei  Greece να συνδεθούμε τόσο στενά και ουσιαστικά με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Μέσω του Unseen Greece, αξιοποιήσαμε τις πραγματικά συγκλονιστικές φωτογραφικές δυνατότητες του Huawei Mate 20 Pro για να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που θα κάνει τους Έλληνες περήφανους για την ομορφιά του τόπου τους. Χαιρόμαστε  πολύ που οι φωτογραφίες αυτές, μέσω της παρουσίας τους στα περίπτερα του ΕΟΤ στις κατά τόπους εκθέσεις, θα αναδείξουν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας και θα προσελκύσουν επισκέπτες να την ανακαλύψουν και οι ίδιοι από κοντά».

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πρόσφατα άρθρα
Δωρεάν στην πόλη το Σαββατοκύριακο: 11 προτάσεις χωρίς είσοδο 29-31/3

Δωρεάν στην πόλη το Σαββατοκύριακο: 11 προτάσεις χωρίς είσοδο 29-31/3

29 Μαρ 2024
Εξερευνώντας τις Μουσικές Διαστάσεις με το T&G TG-506: Ένα Ηχείο Bluetooth 3W με Ραδιόφωνο

Εξερευνώντας τις Μουσικές Διαστάσεις με το T&G TG-506: Ένα Ηχείο Bluetooth 3W με Ραδιόφωνο

29 Μαρ 2024
Κάρτες: Τι συμβαίνει κάθε φορά που πληρώνετε με κάρτα – Η «πίτα» των 170 δισ. ευρώ

Κάρτες: Τι συμβαίνει κάθε φορά που πληρώνετε με κάρτα – Η «πίτα» των 170 δισ. ευρώ

28 Μαρ 2024
Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ

Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ

28 Μαρ 2024
Ταινίες Πρώτης Προβολής: Τί θα δούμε αυτήν την εβδομάδα στους κινηματογράφους

Ταινίες Πρώτης Προβολής: Τί θα δούμε αυτήν την εβδομάδα στους κινηματογράφους

28 Μαρ 2024

Στην ίδια κατηγορία

Κάρτες: Τι συμβαίνει κάθε φορά που πληρώνετε με κάρτα – Η «πίτα» των 170 δισ. ευρώ
28 Μαρ 2024

Κάρτες: Τι συμβαίνει κάθε φορά που πληρώνετε με κάρτα – Η «πίτα» των 170 δισ. ευρώ

Ταινίες Πρώτης Προβολής: Τί θα δούμε αυτήν την εβδομάδα στους κινηματογράφους
28 Μαρ 2024

Ταινίες Πρώτης Προβολής: Τί θα δούμε αυτήν την εβδομάδα στους κινηματογράφους

Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες κρίσεων στις σχέσεις
28 Μαρ 2024

Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες κρίσεων στις σχέσεις