Instagram: Μπλοκάρει διαφημιστική που έβαζε χέρι στα δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών
INTERNET

Instagram: Μπλοκάρει διαφημιστική που έβαζε χέρι στα δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών

SHARE THIS

Ένα νέο σκάνδαλο τύπου Cambridge Analytica προσπαθεί να αποτρέψει η Facebook, καθώς η εταιρεία μπλόκαρε τη διαφημιστική εταιρεία Hyp3r από την πλατφόρμα διαφημίσεων της υπηρεσίας Instagram.

Η κίνηση αυτή έγινε μετά την αποκάλυψη του Business Insider πως η συγκεκριμένη εταιρεία παραβίαζε τους Όρους Χρήσης του Instagram συλλέγοντας τεράστιες ποσότητες δεδομένων από εκατομμύρια χρήστες.

Το Business Insider ξεκαθαρίζει ότι η Hyp3r είχε καταφέρει να εκμεταλλευτεί ένα κενό ασφαλείας στο Instagram για να συλλέγει τις πληροφορίες τοποθεσίας εκατομμυρίων αναρτήσεων, ενώ παραβίαζε τους Όρους Χρήσης αποθηκεύοντας τα Stories, τα bios και τους followers από τους χρήστες με ανοικτό, δημόσιο προφίλ. Σημειώνει, επίσης, ότι δεν έβαλαν χέρι σε ιδιωτικά δεδομένα. Ο κανονισμός της Facebook απαγορεύει τη συλλογή δεδομένων των χρηστών, έστω και αυτών που είναι διαθέσιμα δημοσίως, χωρίς να υπάρχει ξεκάθαρη συναίνεση τους.

Σύμφωνα με το Business Insider, η Hyp3r φέρθηκε υποκριτικά και παρότι επαίνεσε δημόσια τη Facebook για τις αλλαγές που έκανε μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, ταυτόχρονα ετοίμαζε ένα δικό της σύστημα για να παρακάμψει τους νέους περιορισμούς και να βάλει χέρι στα δεδομένα.

Από την πλευρά της, η Facebook προχώρησε σε διόρθωση του κενού ασφαλείας και γίνεται πιο αυστηρή στη διαδικασία για να δώσει πρόσβαση στα δεδομένα τοποθεσίας. Κρατάμε, ωστόσο, ότι η Hyp3r ήταν μέχρι πρότινος στον κλειστό κύκλο έμπιστων συνεργατών και φαίνεται ότι θα πρέπει να γίνονται πιο τακτικοί έλεγχοι για την αξιοπιστία αυτών των εταιρειών.

 

Πηγή: techgear.gr


Πρόσφατα άρθρα
Φροντίδα της επαγγελματικής φωνής

Φροντίδα της επαγγελματικής φωνής

20 Νοέ 2019
Τα χαρακτηριστικά του ψυχικά υγιούς ατόμου

Τα χαρακτηριστικά του ψυχικά υγιούς ατόμου

20 Νοέ 2019
«Η κλειδαρότρυπα στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων δεν αποτελεί είδηση»

«Η κλειδαρότρυπα στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων δεν αποτελεί είδηση»

20 Νοέ 2019
«Άλλο η συνδρομητική, άλλο η ελεύθερη τηλεόραση»

«Άλλο η συνδρομητική, άλλο η ελεύθερη τηλεόραση»

20 Νοέ 2019
Εφαρμόζει το “νόμο Κρέτσου” η κυβέρνηση για τις οπτικοακουστικές παραγωγές

Εφαρμόζει το “νόμο Κρέτσου” η κυβέρνηση για τις οπτικοακουστικές παραγωγές

20 Νοέ 2019

Στην ίδια κατηγορία

To Internet of Things έρχεται πλέον και με δορυφόρους
18 Νοέ 2019

To Internet of Things έρχεται πλέον και με δορυφόρους

Η εξάρτηση από τις online αγορές θεωρείται ψυχική διαταραχή;
16 Νοέ 2019

Η εξάρτηση από τις online αγορές θεωρείται ψυχική διαταραχή;

Έρχονται νέες αλλαγές στο Ιnstagram
16 Νοέ 2019

Έρχονται νέες αλλαγές στο Ιnstagram