Εφορακόπουλος: Οι φετινοί στόχοι της Info Quest Technologies
ΚΟΣΜΟΣ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Εφορακόπουλος: Οι φετινοί στόχοι της Info Quest Technologies

SHARE THIS

Η θυγατρική της Quest διευρύνει τη συνεργασία της με την Xiaomi αρχικά στις τηλεοράσεις, συζητά με την Γ.Ε. Δημητρίου και ενδιαφέρεται για σειρά συσκευών που… μπαίνουν στην πρίζα. Οι προτάσεις για νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Σε μια περίοδο που ο ψηφιακός μετασχηματισμός αγγίζει ολοένα και περισσότερο καταναλωτές και επιχειρήσεις, η ζήτηση για τεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες αυξάνεται συνεχώς, τάση που αναμένεται να ενταθεί μετά την υλοποίηση των δικτύων 5G.

Σειρά νέων προϊόντων προσφέρονται στα νοικοκυριά στο χώρο του Smart Living, ενώ οι επιχειρήσεις καλούνται μέσω των νέων τεχνολογικών προϊόντων-υπηρεσιών να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ιnfo Quest Technologies (θυγατρικής του ομίλου Quest Holdings)  Δημήτρης Εφορακόπουλος μιλά στο Euro2day.gr για το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, αλλά και για τη στρατηγική μέσω της οποίας η Εταιρεία του επιδιώκει να καθίσταται η τεχνολογία αιχμής πολύτιμο εργαλείο στα χέρια καταναλωτών και επιχειρήσεων, ώστε να γίνουν περισσότερο αποτελεσματικοί και ανταγωνιστικοί.

«Οι μεγάλες εταιρείες έχουν γρηγορότερη προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Πιστεύουμε, όμως, ότι πολύ σύντομα και οι περισσότερες από τις μικρότερες επιχειρήσεις θα υιοθετήσουν τις λύσεις και υπηρεσίες, που θα τους επιτρέψουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να μεγαλώσουν» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Ο κ. Εφορακόπουλος αναφέρεται επίσης, μεταξύ άλλων, στην συνεργασία με τον κινεζικό όμιλο Xiaomi και στην επικείμενη διεύρυνσή της, στο ενδιαφέρον της Ιnfo Quest Technologies για όλες τις συσκευές που μπαίνουν στην πρίζα και προσφέρουν αυξημένη εμπειρία στους πελάτες, αλλά και ειδικότερα στις διαπραγματεύσεις με την Γ.Ε. Δημητρίου ΑΕ.

Τέλος, προχωρεί σε έναν απολογισμό των επιδόσεων της εταιρείας του για το 2019, έτος κατά το οποίο σημειώθηκε διψήφιος ρυθμός αύξησης του κύκλου εργασιών, ενώ παράλληλα επιτεύχθηκε και μια σειρά από ποιοτικούς-αναπτυξιακούς στόχους.

Κύριε Εφορακόπουλε, κατά το παρελθόν παράγοντες της αγοράς πληροφορικής υποστήριζαν πως οι επιχειρήσεις που πουλάνε «κουτιά» είναι «καταδικασμένες». Με δεδομένες τις επιδόσεις της Ιnfo Quest Technologies πού έχουν πέσει έξω;

Θεωρούμε ότι η διαπίστωση αυτή αναφέρεται στη διανομή ευρείας κλίμακας προϊόντων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ICT volume distribution), λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της συγκεκριμένης δραστηριότητας, δηλαδή της χαμηλής μικτής κερδοφορίας και των μεγάλων απαιτούμενων κεφαλαίων κίνησης, σε συνδυασμό με τη στασιμότητα της παραδοσιακής IT αγοράς. Ακριβώς για τους παραπάνω λόγους, η Ιnfo Quest Technologies από το ξεκίνημά της 39 χρόνια πριν, ακολούθησε ένα διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, το οποίο στον πυρήνα του είχε τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για όλη την αλυσίδα διάθεσης, από τον συνεργαζόμενο οίκο του εξωτερικού, μέχρι τον μεταπωλητή και τον τελικό πελάτη. Αυτή η διαφοροποίηση επέτρεψε στην εταιρεία να εξελίσσεται συνεχώς και να προοδεύει.

Παράλληλα, η Ιnfo Quest Technologies, όπως και ο όμιλος Quest, παρακολουθώντας τις εξελίξεις της τεχνολογίας, επενδύει συστηματικά στην αναζήτηση νέων συνεργασιών και την τοποθέτηση σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα, με στόχο πάντα να καθίσταται η τεχνολογία αιχμής πολύτιμο εργαλείο στα χέρια καταναλωτών και επιχειρήσεων, ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικοί, πιο ανταγωνιστικοί και πιο προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις συνεχώς αυξανόμενες προκλήσεις. Χαρακτηριστική είναι η έγκαιρη τοποθέτησή μας στη λεγόμενη 3η πλατφόρμα (Cloud, Mobility, Apps) αλλά και στην 4η πλατφόρμα (AI, IoT) μέσω στρατηγικών συνεργασιών, όπως η Microsoft, η Apple, η Xiaomi και η DJI, αλλά και η αναδιάρθρωση του παραδοσιακού μοντέλου διανομής, με ανάπτυξη ηλεκτρονικών πλατφορμών για τη διάθεση υπηρεσιών και προϊόντων, όπως το www.QuestonCloud.com για τις υπηρεσίες cloud και το ηλεκτρονικό κατάστημα www.you.gr, αλλά και η ανάπτυξη flagship καταστημάτων, όπως τα Mi Store, που λειτουργούν ως σημεία αναφοράς και ενημέρωσης σε νέες τεχνολογίες.

Πώς αξιολογείτε τη συμπεριφορά του Έλληνα ιδιώτη καταναλωτή ειδών τεχνολογίας σε σύγκριση με τον μέσο Ευρωπαίο; Καταναλώνει περισσότερο ή λιγότερο τέτοια προϊόντα; Πόσο ακριβά είναι διατεθειμένος να τα πληρώσει;

Από το πόσο γρήγορα διατίθενται και στη χώρα μας τα νέα κορυφαία μοντέλα των μεγάλων κατασκευαστών τεχνολογίας φαίνεται ότι ο Έλληνας καταναλωτής ειδών τεχνολογίας δεν υστερεί στη χρήση των νέων τάσεων. Σε πολλές περιπτώσεις θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος – early adopter. Βεβαίως η κρίση άφησε το αποτύπωμά της και στην αγορά μας και έκανε σε πολλές περιπτώσεις τον καταναλωτή, ιδιαίτερα τις πιο νέες γενιές, να αναζητούν περισσότερο value for money επιλογές.

Με βάση τα όσα ακούμε για «έξυπνα σπίτια», για ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου, για mobile marketing και για εν γένει ψηφιοποίηση της οικονομίας, η ζήτηση για είδη και λύσεις πληροφορικής αναμένεται πολύ υψηλότερη στο μέλλον. Πώς προετοιμάζεστε γι’ αυτό;

Η έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού αγγίζει όλο και περισσότερο καταναλωτές και επιχειρήσεις, όσο η τεχνολογία υποστηρίζει λύσεις που αλλάζουν την καθημερινότητά μας. Σαφέστατα η υλοποίηση δικτύων 5G θα είναι ο καταλύτης, που θα συμβάλλει στην εκθετική ανάπτυξη και αξιοποίηση νέων λύσεων και υπηρεσιών. Από πλευράς μας φροντίζουμε να μεταφέρουμε έγκαιρα και με σωστή υποστήριξη τις λύσεις στρατηγικών συνεργατών μας στην ελληνική αγορά, αξιοποιώντας όλα τα κανάλια που προσθέτουν αξία στους πελάτες μας. Αναζητούμε νέες συνεργασίες, επενδύουμε στην εκπαίδευση, τόσο των στελεχών μας όσο και των συνεργατών μας και χρησιμοποιούμε τα Flagship καταστήματα ή μοντέλα Shop in the Shop σε συνεργάτες μας για την καλύτερη ένταξη πρωτοποριακών λύσεων στην αγορά.

Στέφανος Kοτζαμάνης kotzamanis@euro2day.gr

Πρόσφατα άρθρα
Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Plus!

Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Plus!

25 Φεβ 2020
Μακάμπι Fox Τελ Αβιβ–Ολυμπιακός, ΤΣΣΚΑ Μόσχας–Μπαρτσελόνα και όλη η EuroLeague στα κανάλια Novasports!

Μακάμπι Fox Τελ Αβιβ–Ολυμπιακός, ΤΣΣΚΑ Μόσχας–Μπαρτσελόνα και όλη η EuroLeague στα κανάλια Novasports!

25 Φεβ 2020
Το Major League Soccer αποκλειστικά στα κανάλια Novasports!

Το Major League Soccer αποκλειστικά στα κανάλια Novasports!

25 Φεβ 2020
Στη Nova κάθε μέρα είναι η Μέρα της Γυναίκας!

Στη Nova κάθε μέρα είναι η Μέρα της Γυναίκας!

25 Φεβ 2020
Τι συμβαίνει με την τιμή του νέου PlayStation 5;

Τι συμβαίνει με την τιμή του νέου PlayStation 5;

24 Φεβ 2020

Στην ίδια κατηγορία

Τα απίστευτα μάτια του Ηνίοχου που μοιάζουν ζωντανά μαγνητίζουν όποιον τα κοιτάξει
24 Φεβ 2020

Τα απίστευτα μάτια του Ηνίοχου που μοιάζουν ζωντανά μαγνητίζουν όποιον τα κοιτάξει

Νανοσυσκευή η οποία «βλέπει» όπως ο άνθρωπος
23 Φεβ 2020

Νανοσυσκευή η οποία «βλέπει» όπως ο άνθρωπος

SciCo : Η επιστήμη πιο κοντά στο ευρύ κοινό
22 Φεβ 2020

SciCo : Η επιστήμη πιο κοντά στο ευρύ κοινό