«Το είδα στο TikTok»: Πώς η πλατφόρμα έχει γίνει ο αγαπημένος «ταξιδιωτικός πράκτορας» της Gen Z
ΚΟΣΜΟΣ

«Το είδα στο TikTok»: Πώς η πλατφόρμα έχει γίνει ο αγαπημένος «ταξιδιωτικός πράκτορας» της Gen Z

SHARE THIS

Σχεδιάζεις κάποια ανοιξιάτικη ή καλοκαιρινή απόδραση; Σκοπεύεις να επισκεφτείς κάποια χώρα του εξωτερικού τους επόμενους μήνες; Μήπως αυτή η απόφαση προήλθε μετά από ένα βίντεο που είδες στο TikTok;

Τα παραπάνω ερωτήματα δεν είναι τυχαία. Βλέπεις, το Tripit, ένα από τα πιο γνωστά τουριστικά πρακτορεία παγκοσμίως, διεξήγαγε πρόσφατα μια έρευνα στην οποία συμμετείχαν 1000 Αμερικανοί όλων των ηλικιών και διαπίστωσε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των νέων ταξιδιωτών αντλούν έμπνευση και tips από το TikTok και το Instagram.

Πιο συγκεκριμένα, το 69% των ερωτηθέντων που ανήκαν στην Gen-Z και στη γενιά των Millennials δήλωσαν ότι αποφασίζουν να ταξιδέψουν κάπου, επηρρεασμένοι από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από αυτούς, το 44% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί αποκλειστικά το TikTok.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι ταξιδιώτες είναι πλέον δύο φορές πιο πιθανό να προγραμματίσουν ένα ταξίδι σε προορισμούς γύρω από την ποπ κουλτούρα (πχ. στην Κροατία για το Game of Thrones ή στο Παρίσι για το Emily in Paris), έχοντας επηρρεαστεί από βίντεο που παρακολούθησαν στην πλατφόρμα του TikTok.

Αυτοί οι αριθμοί δεν θα έπρεπε να προκαλούν έκπληξη.Η τεράστια επιρροή του TikTok έχει ενσωματωθεί σε αμέτρητες βιομηχανίες, έχοντας ένα κοινό με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως. Κάπως έτσι, η εφαρμογή έχει μετατραπεί σε μηχανή αναζήτησης ιδίως για τους νεότερους χρήστες, με περίπου το 40% των νέων να στρέφονται στο TikTok και στο Instagram για να βρουν απάντηση στα ερωτήματά τους, αφήνοντας πίσω πιο παραδοσιακές πλατφόρμες όπως η Google.

Οι μεγαλύτερες γενιές, ωστόσο, δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένες με το TikTok ως «ταξιδιωτικό πράκτορα». Η έρευνα της TripIt έδειξε ότι σχεδόν 9 στους 10 ταξιδιώτες Gen-X και των Boomers θα προτιμούσαν να επιλέξουν μια πτήση προς ένα μέρος που τους έχει προτείνει η οικογένεια ή οι φίλοι. Ωστόσο, οι νεότερες γενιές στοχεύουν στα μέρη που έχουν γίνει viral.

Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, πως η φράση «το είδα στο TikTok» έχει κατακλύσει τον κόσμο τον τελευταίο καιρό, με όλο και περισσότερους χρήστες να εξελίσσονται σε νέους travel vloggers.

πηγη

Πρόσφατα άρθρα
ΔΕΗ: Δεν ενδιαφερόμαστε για τη Nova

ΔΕΗ: Δεν ενδιαφερόμαστε για τη Nova

22 Φεβ 2024
Μιχάλης Τσαμάζ: H επόμενη μέρα ενός κορυφαίου μάνατζερ

Μιχάλης Τσαμάζ: H επόμενη μέρα ενός κορυφαίου μάνατζερ

22 Φεβ 2024
Νόμιμη από 1η Απριλίου η κάνναβη στη Γερμανία

Νόμιμη από 1η Απριλίου η κάνναβη στη Γερμανία

22 Φεβ 2024
NASA: Ζητούνται εθελοντές να μείνουν στον πλανήτη Άρη

NASA: Ζητούνται εθελοντές να μείνουν στον πλανήτη Άρη

22 Φεβ 2024
Το Έξυπνο Ρολόι Intelligence Health Bracelet OEM M3

Το Έξυπνο Ρολόι Intelligence Health Bracelet OEM M3

22 Φεβ 2024

Στην ίδια κατηγορία

ΔΕΗ: Δεν ενδιαφερόμαστε για τη Nova
22 Φεβ 2024

ΔΕΗ: Δεν ενδιαφερόμαστε για τη Nova

Μιχάλης Τσαμάζ: H επόμενη μέρα ενός κορυφαίου μάνατζερ
22 Φεβ 2024

Μιχάλης Τσαμάζ: H επόμενη μέρα ενός κορυφαίου μάνατζερ

Νόμιμη από 1η Απριλίου η κάνναβη στη Γερμανία
22 Φεβ 2024

Νόμιμη από 1η Απριλίου η κάνναβη στη Γερμανία